I ARA QUÈ FEM?




I ara què fem?

Molts: anem a buscar-lo!!!

Però com sabem on hem d'anar... sabeu on són aquestes fotos?

Àlex: Algunes si

I que fan els pares i mares quan no saben anar a un lloc?

Noah: Miran un mapa

I on està aquest mapa?

Noah: no és un mapa de papello miran en el mòbil. Sale la carretera en el mòbil.

Però nosaltres no tenim molts mòbils i els nens i nenes de 3 anys no poden anar amb mòbil pel carrer oi?

Molts: Noooo!!

Noah: Necesitamos un mapa de papel

Crec que jo de paper no en tinc ara, però a l'ordinador n'hi ha una. 



Seiem davant de la pissarra i observem una projecció del mapa. En aquest mapa hi ha les imatges que hem trobat a la carta i les situem a sobre. Tornem a rellegir la carta i en Noah va marcant el camí segons el que anem llegint.

Doncs ara ja tenim el mapa, ja podem anar a buscar el tió. Ens emportem aquest mapa?

Aleix: Sí

Doncs vinga, agafa'l

L'Aleix s'aixeca i intenta agafar la PDI...






Aleix: No puc... es molt gran.

Àlex: L'hem de fer petit.

Però com ho fem

Ivet:Li fem una foto





La Ivet agafa el mòbil i li fa la foto.

I ara com fem perquè surti en paper.

Ivet: Una impressora

Però jo no en tinc

Marc: Li demanem a l'Ascensi (ells han vist com sovint ens porta fotocòpies)

I com li fem arribar la foto que ha fet la Ivet a l'Ascensi?

Marc: per washapp.




Uff.. jo no  si en tinc

En Marc mira el meu mòbil i tria l'app de whatsapp.

Li enviem la foto i la Lucía li envia un missatge de veu...

Ara només ens queda esperar...

Comentaris