PER QUÈ NO VE EL TIÓ A L'ESCOLA?

Per iniciar aquest itinerari, i aprofitant que després del pont són molts que parlen de la decoració nadalenca, comencem a parla-ne a la rotllana...

Eric: yo tambien tengo estrella gran. La luzyo tambien tengo tió
Bruno: Yo he fet unes boles de nadal per donar als nens per penjar als arbres.
Per desitjar Bon Nadal?
Bruno: Sí.
Això són postals de Nadal i s'envien a les persones que estimem per desitjar-los bones festes.
Annabella: una casita para la Bella,
Es de galetes?
Annabella: Si
Gerard: He fet galetes de nadal. D'estrella, i moltes formes. Jo també he posat el tió sota l'arbre.
Júlia: Ha sortit un tió petit al bosc. El vaig anar a buscar i li dono el menjar. Moltes mandarines i galetes
Ivet: El tió estava al pati de casa els avis, amagat sota un arbre molt llarg. Ara està a casa meva.
Alba: Un dia vindrà el rei.
Ona: Jo he posat l'arbre i ja falta poc ...
Aleix: Jo no he posat l'arbre. Jo tinc 1, 2, 3, 4 caga tions...Picar.
Arnau: Jo he fet l'arbre de nadal. He posat boles.
Marc: El meu tió s'ha menjat totes les mandarines de casa meva i també menja nutella. El vam veure al costat del riu. Estava amagat.
Àlex: He muntat l'arbre tot sol. He posat boles i també estrelles.
Ferran: He posat l'estrella a dalt de l'arbre.
LucíHe ponio las boles de navidad para el árbol. I el Miquel i yo hemos ponido la estrella los dos juntos.
Mariona: Jo he fet un arbre petitó i li he posat una estrella petitona. I feia llums. I li posaven boles.
Víctor: el iaio i la iaia l'arbre.
Noah: yo no he hecho nada de navidad.

Algú ja ha fet la carta dels reis?
Molts: Jo sí...!!!

I heu sortit a passejar pel carrer quan ja era de nit?
Ona: Noooo! perquè quan és de nit anem a dormir.
Però ara es fa de nit de seguida i als carrers de Caldes els passa alguna cosa...
Ivet: Hi ha llums per tot arreu.

Mentres estem parlant, arriba el Gregori a l'aula:
Gregori: Nois i noies, he rebut una sobre que crec que és per vosaltres: P3C

L'obrim i descobrim una carta escrita pel Tió i unes imatges a dins...
La llegim i anem mirant les imatges... 







Ens demana ajuda!!! L'ajudem?
Tots: Síiii

ALGUNES IMATGES



Comentaris